domingo, 9 de noviembre de 2008

Smiling Fish - Wooden Brooch/Peces que Sonríen - Broches de Madera

I love converting my illustrations into brooches, so You can wear it with your favorite clothes or bag!

This is a Smiling Fish Brooche. It is made from wood and painted with acrylics. It has a little pin in the back side.

You can choose from two colors: white and blue. Just leave me a message and say which color you choose. If you want other color, please contact me and and I will make a special order for You.

Size: aprox: 3,3" x 1,4" (8,5 x 3,5 cm.)

You can find these fishes here: http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=16986265

-----------------------------------------------------------
Me encanta convertir mis illustraciones a broches para que las puedas llevar con tu ropa o bolso favorito!

Te presento a ese Pez Sonriente!

Hecho de madera, pintado con acrílicos.

Puedes elegir de dos colores: azul o blanco. Solamente tienes que indicar que color eliges y ya está! Si quieres tener este broche en otro color, por favor contactame y te lo hago :)

Tamaño: 3,3" x 1,4" (8,5 x 3,5 cm.)

Los peces nadan aquí: http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=16986265

3 comentarios:

PoorSailor dijo...

que peces tan bonitos!!!

Y muchas gracias por la visita :)

Mis broches de fieltro dijo...

Son preciosos!!

nualan dijo...

bellisimos!